Zwroty w naszym sklepie internetowym Maxi Zoo
Chcemy, aby zakupy w Maxi Zoo były wygodnie. Oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy zatem możliwość zwrotu towaru w ciągu 45 dni.
Zwrot zamówienia online w ciągu 45 dni
Zapewniemy bezpłatny zwrot z dołączoną do opakowania etykietą zwrotu. Jeśli w oryginalnej przesyłce znajduje się etykieta zwrotna, należy postępować w następujący sposób:
Pozostałe informacje
- Gdy tylko Twój zwrot dotrze do magazynu, automatycznie otrzymasz korektę faktury.
- W przypadku płatności PayPal lub karty kredytowej środki są automatycznie zwracane przez Maxi Zoo.
Zobacz więcej przydatnych informacji Wsparcie Klienta
2. Zwrot w przypadku niedostępnej etykiety zwrotu
Zwrot jest bezpłatny tylko z etykietą zwrotną Maxi Zoo. Jeśli brakuje etykiety zwrotnej, prosimy postępowanie w następujący sposób:
Poproś o etykietę zwrotną
- Znajdź numer zamówienia dostawy lub towarów, które chcesz zwrócić. Możesz to znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś od nas lub w sekcji Moje Konto
- Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby otrzymać dowód zwrotu dla tego numeru zamówienia.
- Jak tylko otrzymasz potwierdzenie zwrotu pocztą e-mail, postępuj zgodnie z opisem w punkcie „1. Zwrot w przypadku dostępnej etykiety zwrotu”
3. Zwrot firmą kurierską
Niestandardowe wymiary paczki
W przypadku dużych towarów, takich jak Akwaria, które dostarczyliśmy Państwu za pośrednictwem firmy spedycyjnej prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: 22 263 98 66 (należy wybrać opcję 1). Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00. Połączenie z polskich telefonów stacjonarnych i polskich sieci komórkowych jest bezpłatne.
4. Zwrot zamówień po 45 dniach
Jeśli masz reklamację lub chcesz zwrócić przedmiot, który otrzymałeś ponad 45 dni temu, w takim przypadku jest to sprawa gwarancyjna, którą należy wcześniej wyjaśnić.
W takim przypadku prosimy o przesłanie nam wszystkich wymaganych dokumentów e-mailem na adres online-shopping@maxizoo.pl>
- Numer zamówienia
- Numer klienta
- Szczegółowy opis sytuacji lub powód zwrotu
- Zdjęcie reklamowanego towaru
5. Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupiony w sklepie stacjonarnym Maxi Zoo, skontaktuj się ze sklepem, w którym przedmiot został zakupiony.
6. Zgłoszenie odbioru towaru
Odbiór towaru jest możliwy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej inPost.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: 22 263 98 66 (należy wybrać opcję 1). Infolinia jest dostępna od poniedziałku do niedzieli od 8:00 do 20:00. Połączenie z polskich telefonów stacjonarnych i polskich sieci komórkowych jest bezpłatne.