Jak możemy pomóc?

Jeśli nie udało nam się jeszcze pomóc, zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta

Kundenservice Kontakt

Nasze biuro obsługi klienta z przyjemnością udzieli Państwu pomocy i odpowie na Państwa zapytanie tak szybko, jak to będzie możliwe.

Do formularza kontaktowego

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego przez: 22 263 98 66 lub mailowego:  online-shopping@maxizoo.pl 

Infolinia dostępna od poniedziałku do soboty  w godzinach od 8:00 do 17:00.

Wskazówka: Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia lub numeru klienta, abyśmy mogli jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa zapytanie.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest obecny status zamówienia?

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?

Czy ceny podane w ulotce obowiązują w każdym sklepie stacjonarnym i sklepie online?

Jakie są koszty wysyłki?

Czy kupony do sklepu online mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym?

Czy mogę odesłać towar z powrotem? Kto ponosi koszty zwrotu?

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Dostawa

Dlaczego zamówienia często są dostarczane w wielu paczkach?

Czy możliwa jest dostawa za granicę?

Czy mogę śledzić status dostawy?

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostawy przesyłki?

Dlaczego dostawa do punktów odbioru i paczkomatów nie jest możliwa?

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Wymiana i zwroty

Czy mogę odesłać towar z powrotem? Kto ponosi koszty odsyłki?

Jak wysłać towar z powrotem?

Czy mój zwrot został odebrany?

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Towar dotarł do mnie uszkodzony lub wadliwy. Co mam teraz zrobić?

Jak skorzystać z gwarancji?

Gdzie mogę wysłać wadliwe lub uszkodzone artykuły?

Czy po zakończeniu rozpatrywania reklamacji otrzymam powiadomienie?

Czy automatycznie otrzymam nowy artykuł?

Co się stanie, jeśli wadliwy towar będzie trzeba wysłać do producenta?

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Czy otrzymam etykietę zwrotną?

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę zwrotną?

Czy jeśli reklamacja zostanie uznana, otrzymam automatycznie zwrot pieniędzy?

Jak długo trwa zwrot pieniędzy za odesłane towary?

Czy po realizacji zwrotu środków otrzymam powiadomienie?

Czy moja spłata jest już w drodze?

Czym jest szybki zwrot?

Jak mogę nadać szybki zwrot?

W jaki sposób mam przygotować przesyłkę zwrotną?

Friends

Co to jest Friends?

Jakie korzyści daje Friends?

Co to są Ceny Friends? Jak mogę z nich skorzystać?

Co to są kupony Friends? Jak mogę z nich skorzystać?

Czy rabat Friends 5% rzeczywiście obowiązuje na wszystko?

Jak mogę skorzystać z rabatu Friends?

Czy rabaty łączą się ze sobą?

Dlaczego rabat 5% nie łączy się już z innymi obniżkami?

Gdzie znajdę regulamin Friends?

Jak uzyskać korzyści Friends?

Gdzie mogę sprawdzić, czy mój Friends jest aktywny?

Czy wszystkie korzyści Friends dostępne są również dla dotychczasowych Klientów Friends?

Nie mogę aktywować Friends. Co mogę zrobić?

Dlaczego mój rabat Friends 5% nie zadziałał?

Zapomniałem/-a aktywować rabat Friends/pokazać mój kod QR (Kartę Klienta) w sklepie. Czy mogę otrzymać rabat lub Cenę Friends później?

Płatności

Czy moja płatność została odebrana?

Które faktury muszą zostać opłacone?

Czy mój zwrot pieniężny jest już w drodze?

Zamówienia online

Jaki jest obecny status zamówienia?

Czy mogę dokonać zmian po złożeniu zamówienia?

Czy mogę również złożyć zamówienie przez e-mail?

Dlaczego zamówienia często są dostarczane w wielu paczkach?

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?

Czy ceny podane w ulotce obowiązują w każdym sklepie stacjonarnym i sklepie online?

Jakie są koszty wysyłki?

Czy kupony do sklepu stacjonarnego mogę wykorzystać w sklepie online?

Jestem hodowcą i chcę złożyć zamówienie hurtowe. Czy dostanę rabat?

Dlaczego nie przysługuje mi rabat dla nowych klientów?

Czy kupony do sklepu online mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym?

Moje konto

Jak mogę się wylogować ze strony głównej?

Jak usunąć konto?

Jakie jest saldo mojego konta? Co się dzieje po wysłaniu przypomnienia?

Co się dzieje ze środkami na moim koncie klienta?

Jak mogę zmienić swoje dane w sklepie online (hasło, adres itp.)?

Click & Collect: Zamów online, odbierz w sklepie

Jak działa usługa Click & Collect?

Korzyści z Click & Collect – odbiór w Twoim sklepie

Jak mogę wybrać opcję Click & Collect w sklepie internetowym?

Jakie metody płatności mogę wykorzystać?

Jaka jest minimalna wartość zamówienia lub jakie koszty wysyłki obowiązują?

Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie Click & Collect?

Gdzie znajdę informacje dotyczące mojego zamówienia?

Dlaczego nie widzę sklepu w pobliżu?

Dlaczego w każdym sklepie podano czas odbioru 1-3 dni, mimo że produkt jest dostępny w sklepie?

Jak długo muszę czekać na odbiór zamówienia?

Jak zostanę powiadomiony, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru?

Co powinienem mieć ze sobą podczas odbioru?

Czy mogę poprosić kogoś innego o odbiór zamówienia?

Jak długo mam czas na odbiór zamówienia?

Co się stanie, jeśli nie odbiorę zamówienia w wyznaczonym czasie?

Co zrobić, jeśli nie mam już e-maila z powiadomieniem o odbiorze?

Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówienie Click & Collect?

Co zrobić, jeśli w paczce nie ma etykiety zwrotnej?

Czy mogę zwrócić zamówienie Click & Collect w każdym sklepie?

Wysyłka przez Click & Collect do sklepu

Pozostałe

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Jak wypisać się z newslettera?

Jak mogę otrzymać kupon na 10% zniżki za subskrypcję newslettera?

Mam nowy adres e-mail. Jak mogę zmienić swoje dane?

Jak określić, które zwierzęta mnie interesują?

Jak mogę zmienić swoje ustawienia w newsletterze?

Dlaczego nie otrzymuję już newslettera?

Dlaczego w newsletterze nie są wyświetlane zdjęcia?

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?

Gdzie na stronie maxizoo.pl mogę znaleźć aktualne oferty lokalnych sklepów Maxi Zoo?

Gdzie mogę znaleźć informacje o otwarciu nowych sklepów? Gdzie mogę znaleźć informacje o wydarzeniach w sklepach? Gdzie znajdę sklep Maxi Zoo w swojej okolicy?

Czy ceny podane w ulotce obowiązują w każdym sklepie stacjonarnym i sklepie online?

Co zrobić, jeśli chcę wymienić jakiś artykuł ze sklepu?

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?