Click & Collect: Zamów online i odbierz w sklepie

Teraz możesz robić zakupy online i wygodnie odbierać swoje zamówienie w sklepie – dzięki naszej nowej usłudze Click & Collect! 

 

Click & Collect

Jak działa usługa Click & Collect

Czas realizacji zamówienia Click & Collect wynosi obecnie 1-3 dni.
Po tym czasie zamówienie będzie gotowe do odbioru przez 5 dni roboczych.

1
Rób zakupy online jak zwykle

Przy produktach znajdziesz informację, czy są dostępne w opcji Click & Collect.

2
Wybierz Click & Collect

Przy checkoutcie skorzystaj z opcji dostawy Click & Collect i wybierz swój sklep jako miejsce odbioru.

3
Poinformujemy Cię

Na bieżąco będziemy informować Cię o statusie zamówienia i powiadomimy Cię, gdy będzie gotowe do odbioru.

4
Odbierz zamówienie w sklepie stacjonarnym

Twoje zamówienie będzie czekać na odbiór przez 5 dni roboczych. Zgłoś się do pracownika w sklepie.

Twoje korzyści z Click & Collect – odbiór w Twoim sklepie

 

Wybierz odbiór w sklepie “Click & Collect” dla swojego zamówienia online i korzystaj z benefitów:

 

Zamówienia do Twojego sklepu Maxi Zoo są zawsze darmowe
Odbierz swoje zamówienie łatwo i elastycznie, – bez problemów z kurierem.
Masz pytania dotyczące produktu? Skorzystaj z porady naszych wykwalifikowanych pracowników bezpośrednio na miejscu w sklepie.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Click & Collect:

Zamówienie Click & Collect

Jak mogę wybrać opcję Click & Collect w sklepie internetowym?

Jakie metody płatności mogę wykorzystać?

Jaka jest minimalna wartość zamówienia lub jakie koszty wysyłki obowiązują?

Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie Click & Collect?

Gdzie znajdę informacje dotyczące mojego zamówienia?

Dlaczego nie mogę wybrać opcji Click & Collect podczas składania zamówienia?

Dlaczego w każdym sklepie podano czas odbioru 1-3 dni, mimo że produkt jest dostępny w sklepie?

Odbiór Click & Collect w sklepie

Jak długo muszę czekać na odbiór zamówienia?

Jak zostanę powiadomiony, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru?

Co powinienem mieć ze sobą podczas odbioru?

Czy mogę poprosić kogoś innego o odbiór zamówienia?

Jak długo mam czas na odbiór zamówienia?

Co się stanie, jeśli nie odbiorę zamówienia w wyznaczonym czasie?

Co zrobić, jeśli nie mam już e-maila z powiadomieniem o odbiorze?

Jak zwrócić zamówione produkty Click & Collect?

Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówienie Click & Collect?

Co zrobić, jeśli w paczce nie ma etykiety zwrotnej?

Czy mogę zwrócić zamówienie Click & Collect w każdym sklepie?

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami osobiście!

 

Więcej informacji o zamówieniu znajdziesz na naszych stronach pomocy.

Czy możemy Ci pomóc osobiście? Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością odpowie na Twoje pytania.