Jeżeli wybierzesz zakup na podstawie faktury (AfterPay) lub polecenie zapłaty (AfterPay), otrzymasz całkowitą fakturę, nawet jeżeli Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w oparciu o dostawy częściowe ze względu na wielkość zakupionego artykułu. Jeżeli wybierzesz jedną z innych metod płatności, tj. PayPal, karta kredytowa lub PAYBACK, częściowa dostawa może skutkować kilkoma fakturami.
W obu przypadkach zamówione artykuły, ewentualne rabaty i koszty wysyłki są częścią faktury.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące faktury otrzymanej po wyborze metody płatności AfterPay, możesz skontaktować się z naszym dostawcą usług pod adresem kundenservice@afterpay.de lub telefonicznie pod numerem +49 30 762 392 39.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące faktury otrzymanej po wyborze PayPal, karty kredytowej i/lub PAYBACK, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta Maxi Zoo pod adresem e-mail online-shopping@maxizoo.pl.