- Do łagodzenia chorób żołądkowo-jelitowych
- Niskotłuszczowa i lekkostrawna
- Wysoka zawartość elektrolitów
KATTOVIT Feline Diet Gastro Kurczak i ryż 24x85 g
- Do łagodzenia chorób żołądkowo-jelitowych
- Niskotłuszczowa i lekkostrawna
- Wysoka zawartość elektrolitów
wszystkie ceny zawierają VAT
Informacje o produkcie
Nr art.: 1307592
Karma Kattovit Feline Diet — GASTRO została opracowana specjalnie dla kotów z problemami żołądkowo-jelitowymi (żołądek, jelita, trzustka). Ta karma dietetyczna ma niską zawartość tłuszczu o szczególnie łatwo przyswajalnym składzie, jak również zwiększoną zawartość elektrolitów.
Właściwości produktu w skrócie:
- Odpowiednia dla kotów z problemami żołądkowo-jelitowymi
- Lekkostrawne źródła białka
- Ochrona przewodu pokarmowego dzięki mniejszej zawartości włókna surowego i tłuszczu
- Podwyższony poziom elektrolitów aby wyrównać utratę płynów
- Zawiera istotną taurynę
- Z cennymi witaminami i minerałami
Podmiot wprowadzający do obrotu | Finnern GmbH & Co.KG, Bahnhofstr. 11, 27283 Verden |
Zalecenia dotyczące karmienia
Waga kota | Porcja karmy na dzień |
---|---|
3 kg | ok. 2 saszetek |
5 kg | ok. 3 saszetek |
Waga zwierzęcia | Ilość paszy na dzień |
---|---|
3 kg | 2 woreczki |
5 kg | 3 woreczki |
Przed użyciem lub przedłużeniem okresu stosowania zaleca się konsultację z weterynarzem.
Zalecany okres karmienia:
- Podczas ostrej biegunki ipo jej ustąpieniu: 1-2 tygodnie.
- Wyrównanie zaburzeń układu trawiennego: 3-8 tygodni.
- W przypadku chronicznej niewydolności trzustki: przez całe życie.
Należy zapewnić zwierzęciu wystarczającą ilość świeżej wody.
Szczególna potrzeba żywieniowa
- Aby zrekompensować niedostateczne funkcjonowanie układu trawiennego i zewnątrzwydzielniczą niewydolność trzustki, jak również w celu ograniczenia ostrej niewydolności przewodu pokarmowego.
Składniki
Białko surowe 8%, zawartość tłuszczu 5%, popiół surowy 2%, włókno surowe 0,5%, wapń 0,25%, fosfor 0,2%, magnez 0,02%, potas 0,15%, sód 0,15%.
Informacje dotyczące wysyłki
Dostawa trwa 1-3 dni robocze, w przypadku zamówień złożonych do godz. 16.00. Dostawa odbywa się za pośrednictwem InPost.
Zrozumienie ocen i opinii klientów
Recenzje produktów
Jak działają recenzje w grupie kapitałowej Fressnapf (w tym w Maxi Zoo)?
Opinie klientów w postaci recenzji produktów i gwiazdek są przydatne dla wszystkich klientów. Pozwalają dowiedzieć się więcej o produkcie i pomagają w podjęciu decyzji o zakupie. Każdy klient, który kupił produkt online lub w sklepie stacjonarnym, może przesłać recenzję. Recenzje otrzymujemy również ze źródeł zewnętrznych, np. ze stron internetowych producentów. Pochodzenie opinii jest wskazane w odpowiedniej recenzji. Opinia naszych klientów jest ważna dla Maxi Zoo, ponieważ dzięki nim możemy analizować słabe punkty i poprawiać jakość produktów. Wszystkie oceny są sprawdzane pod kątem wiarygodności przez naszego dostawcę usług — Bazaarvoice. Treść recenzji, która narusza Warunki korzystania z serwisu grupy kapitałowej Fressnapf, zostanie odrzucona. Publikowane będą zarówno pozytywne, jak i negatywne recenzje produktów. Oto więcej informacji dotyczących recenzji produktów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z naszymi wskazówkami dotyczącymi ochrony danych.