- Wysokiej jakości szwedzkie naturalne składniki bez zbędnych dodatków
- Bez pszenicy
- Cenne kwasy tłuszczowe omega 3 i omega 6 wspomagają zdrowie skóry i sierści
BOZITA Robur Sensitive Łosoś i ryż 2x12,5 kg
- Wysokiej jakości szwedzkie naturalne składniki bez zbędnych dodatków
- Bez pszenicy
- Cenne kwasy tłuszczowe omega 3 i omega 6 wspomagają zdrowie skóry i sierści
- Możliwość zamówienia od: 06.01.2025
- Aktualnie niedostępne
wszystkie ceny zawierają VAT
Informacje o produkcie
Nr art.: 1268324
Została w naturalny sposób zoptymalizowana dla wrażliwych psów o normalnym poziomie aktywności i zawiera zbilansowany stosunek kwasów tłuszczowych omega 3 i 6 dla zdrowia skóry i sierści.
Dzięki braku pszenicy i zastosowaniu ryżu jako głównego źródła węglowodanów karma Bozita ma tylko niewielki potencjał alergiczny i dlatego jest idealna również dla psów z problemami żołądkowo-jelitowymi.
Glukozamina i chondroityna dbają o mobilność stawów i utrzymanie chrząstki stawowej. Macrogard, ekstrakt ze ścian komórkowych drożdży, poprawia obronę immunologiczną i pozytywnie wpływa na gojenie się stanów zapalnych, infekcji bakteryjnych i alergii.
Jej zalety w skrócie:
- Bez pszenicy
- Macrogard dla wzmocnienia odporności
- Kwasy tłuszczowe omega 3 i omega 6
- wspomaga pracę układu trawiennego
Podmiot wprowadzający do obrotu | Doggy AB, Doggyvägen 1, 447 84 Vårgårda, Szwecja |
Zalecenia dotyczące karmienia
Waga psa | Ilość karmy/dzień w g |
---|---|
1–4 kg | 25-80 |
5-10 kg | 80-145 |
11-15 kg | 145-190 |
16-25 kg | 190-280 |
26 - 40 kg | 280-400 |
41 - 55 kg | 400-510 |
Waga zwierzęcia | Ilość paszy na dzień |
---|---|
1 - 4 kg | 25 - 80 g |
5 - 10 kg | 80 - 145 g |
11 - 15 kg | 145 - 190 g |
16 - 25 kg | 190 - 280 g |
26 - 40 kg | 280 - 400 g |
41 - 55 kg | 400 - 510 g |
Szczególna potrzeba żywieniowa
Składniki
Informacje dotyczące wysyłki
Dostawa trwa 1-3 dni robocze, w przypadku zamówień złożonych do godz. 16.00. Dostawa odbywa się za pośrednictwem InPost.
Zrozumienie ocen i opinii klientów
Recenzje produktów
Jak działają recenzje w grupie kapitałowej Fressnapf (w tym w Maxi Zoo)?
Opinie klientów w postaci recenzji produktów i gwiazdek są przydatne dla wszystkich klientów. Pozwalają dowiedzieć się więcej o produkcie i pomagają w podjęciu decyzji o zakupie. Każdy klient, który kupił produkt online lub w sklepie stacjonarnym, może przesłać recenzję. Recenzje otrzymujemy również ze źródeł zewnętrznych, np. ze stron internetowych producentów. Pochodzenie opinii jest wskazane w odpowiedniej recenzji. Opinia naszych klientów jest ważna dla Maxi Zoo, ponieważ dzięki nim możemy analizować słabe punkty i poprawiać jakość produktów. Wszystkie oceny są sprawdzane pod kątem wiarygodności przez naszego dostawcę usług — Bazaarvoice. Treść recenzji, która narusza Warunki korzystania z serwisu grupy kapitałowej Fressnapf, zostanie odrzucona. Publikowane będą zarówno pozytywne, jak i negatywne recenzje produktów. Oto więcej informacji dotyczących recenzji produktów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z naszymi wskazówkami dotyczącymi ochrony danych.