Polityka Prywatności – aplikacja Maxi Zoo

My, Fressnapf Tiernahrungs GmbH, Westpreußenstraße 32-38, 47809 Krefeld, jako operator mobilnej aplikacji klienta Maxi Zoo, jesteśmy administratorem danych osobowych użytkowników powyższej aplikacji. Nasze dane kontaktowe znajdziesz w nocie prawnej mobilnej aplikacji dla klientów, a osoby kontaktowe w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych są wymienione bezpośrednio w niniejszej Polityce Prywatności.

Bardzo poważnie traktujemy ochronę Twojej prywatności i danych osobowych. Gromadzimy, przechowujemy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe wyłącznie zgodnie z treścią niniejszej Polityki Prywatności oraz obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO) oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych.

Niniejszą Polityką Prywatności informujemy Cię, w jakim zakresie i do jakich celów przetwarzane są dane osobowe w związku z korzystaniem z mobilnej aplikacji klienta.

1. Informacje ogólne

1.1  Dane osobowe

Dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Obejmują one wszelkie informacje o Państwa tożsamości, takie jak przykładowo Państwa imię i nazwisko, Państwa adres e-mail czy Państwa adres pocztowy. Z kolei informacje, których nie można powiązać z Państwa tożsamością (jak na przykład dane statystyczne dotyczące liczby użytkowników mobilnej aplikacji dla klientów), nie są uznawane za dane osobowe.

Z naszej mobilnej aplikacji klienta możesz korzystać bez ujawniania Twojej tożsamości i bez podawania danych osobowych. W takim wypadku będziemy zbierać tylko ogólne informacje o wizycie użytkownika w naszej mobilnej aplikacji klienta. Dane osobowe będą jednak zbierane od Ciebie w celu realizacji najważniejszych funkcji oferowanych usług. Dane te będą przez nas zasadniczo przetwarzane wyłącznie w celach korzystania z naszej mobilnej aplikacji klienta, w szczególności w celu dostarczenia żądanych informacji lub funkcji. Podczas gromadzenia danych osobowych należy podawać tylko te dane, które są absolutnie niezbędne. Ponadto, możliwe jest udzielenie dalszych informacji, przy czym w takim przypadku podanie ich jest dobrowolne. W każdym przypadku wskazujemy, czy podanie danych jest obowiązkowe czy dobrowolne. Szczegółowe informacje w tym zakresie podajemy we właściwej części niniejszej Polityki Prywatności. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie, na podstawie Twoich danych osobowych nie ma miejsca w związku z korzystaniem z naszej mobilnej aplikacji klienta.

 

1.2  Przetwarzanie danych osobowych

Twoje dane przechowujemy na specjalnie chronionych serwerach na terenie Unii Europejskiej. Są one chronione za pomocą środków technicznych i organizacyjnych przed utratą, zniszczeniem, dostępem, modyfikacją lub rozpowszechnianiem Twoich danych przez osoby nieupoważnione. Dostęp do Twoich danych ma tylko kilka upoważnionych osób. Są one odpowiedzialne za techniczną, handlową lub redakcyjną obsługę serwerów. Mimo regularnych kontroli nie jest jednak możliwa całkowita ochrona przed wszystkimi zagrożeniami. Twoje dane osobowe są przesyłane przez Internet w postaci zaszyfrowanej. Do transmisji danych używamy szyfrowania TLS/SSL (Transport Layer Security / Secure Socket Layer).

 

1.3  Ujawnianie danych osobowych osobom trzecim

Zasadniczo wykorzystujemy Twoje dane osobowe wyłącznie w celu świadczenia zamówionych przez Ciebie usług. O ile w ramach świadczenia usług korzystamy z usług zewnętrznych usługodawców, ich dostęp do danych również odbywa się wyłącznie w celu świadczenia usług. Za pomocą środków technicznych i organizacyjnych zapewniamy przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i zobowiązujemy do tego również naszych zewnętrznych usługodawców.

Ponadto, nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody, w szczególności do celów reklamowych. Przekazanie Twoich danych osobowych następuje tylko wtedy, gdy wyrazisz zgodę na ich przekazanie lub gdy będziemy do tego uprawnieni lub zobowiązani na podstawie przepisów ustawowych i/lub nakazów urzędowych lub sądowych. W szczególności może to obejmować ujawnianie informacji w celu ścigania przestępstw, zapobiegania zagrożeniom lub egzekwowania praw własności intelektualnej.

Jeśli sami lub za pośrednictwem usługodawców przekazujemy Twoje dane osobowe do krajów spoza Unii Europejskiej, stosujemy się do szczególnych postanowień art. 44 i następnych RODO, a także zobowiązujemy naszych usługodawców do przestrzegania tych przepisów. W związku z tym będziemy przekazywać Twoje dane do krajów spoza Unii Europejskiej wyłącznie pod warunkiem zapewnienia poziomu ochrony gwarantowanego przez RODO. Ten poziom ochrony jest gwarantowany w szczególności przez decyzję Komisji UE stwierdzającą odpowiedni poziom ochrony lub przez odpowiednie gwarancje zgodnie z art. 46 RODO.

1.4  Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Jeśli uzyskamy zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Jeśli przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to konieczne do wykonania umowy lub w ramach podobnego stosunku prawnego, podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

Jeśli przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego, podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Ponadto, art. 6 ust. 1 lit. f) RODO stanowi podstawę prawną przetwarzania danych osobowych, jeśli przetwarzanie jest konieczne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez nas lub osobę trzecią, a Twoje interesy, podstawowe prawa i wolności obywatelskie nie wymagają ochrony danych osobowych.

W ramach niniejszej Polityki Prywatności zawsze wskazujemy podstawę prawną, na której opieramy przetwarzanie Twoich danych.

 

1.5  Usuwanie danych osobowych i okres przechowywania

Zasadniczo zawsze usuwamy lub blokujemy Twoje dane osobowe, gdy odpada cel ich przechowywania. Możemy jednak przechowywać dane osobowe dłużej, jeśli jest to przewidziane wymogami prawnymi, którym podlegamy, na przykład w odniesieniu do ustawowych obowiązków przechowywania i dokumentacji. W takim przypadku usuwamy lub blokujemy Twoje dane osobowe po zakończeniu obowiązywania odpowiednich wymogów prawnych.

 

 

2. Korzystanie z naszej mobilnej aplikacji klienta

2.1  Informacje o Twoim urządzeniu końcowym względnie o korzystaniu przez Ciebie z aplikacji klienta .

Za każdym razem, gdy uzyskujesz dostęp do naszej aplikacji mobilnej, gromadzimy Twój adres IP oraz godzinę uzyskania przez Ciebie dostępu do aplikacji mobilnej klienta, niezależnie od dokonanej przez Ciebie rejestracji. Ponadto, w ramach tego żądania rejestrowane są status i ilość przesłanych danych. Gromadzimy również informacje o produkcie i wersji systemu operacyjnego Twojego urządzenia końcowego. Twój adres IP przechowywany jest tylko przez czas korzystania z mobilnej aplikacji klienta, a następnie jest usuwany lub anonimizowany poprzez skrócenie. Pozostałe dane są przechowywane przez ograniczony okres.
Dane te wykorzystujemy do obsługi mobilnej aplikacji klienta, w szczególności do wykrywania i eliminowania błędów, określania stopnia wykorzystania mobilnej aplikacji klienta oraz wprowadzania poprawek i ulepszeń. Cele te stanowią również nasz uzasadniony interes w przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

2.2  Korzystanie z plików cookie

W związku z korzystaniem z naszej mobilnej aplikacji klienta – podobnie jak w wielu innych aplikacjach – wykorzystywane są pliki cookie. Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są przechowywane w Twoim urządzeniu końcowym i które zapisują pewne ustawienia i dane dotyczące korzystania z mobilnej aplikacji klienta. Plik cookie zazwyczaj zawiera identyfikację lokalizacji, która go wystawia, a także informacje o dacie utworzenia pliku cookie oraz identyfikator alfanumeryczny.

Pliki cookie umożliwiają nam rozpoznanie Twojego urządzenia końcowego oraz natychmiastowe udostępnienie ewentualnych ustawień i preferencji. Stosowane przez nas pliki cookie to – w miarę możliwości – tzw. pliki cookie sesyjne, które są usuwane po użyciu lub po wywołaniu naszej mobilnej aplikacji klienta. W pojedynczych przypadkach mogą być również wykorzystywane pliki cookie o dłuższym okresie przechowywania, aby Twoje ustawienia i preferencje były uwzględniane przy kolejnym korzystaniu z naszej mobilnej aplikacji klienta.

Możesz jednak wyłączyć zapisywanie plików cookie. Istnieje również możliwość ręcznego usunięcia plików cookie, które zostały już zapisane, za pośrednictwem ustawień Twojego urządzenia końcowego. Pamiętaj proszę, że korzystanie przez Ciebie z naszej mobilnej aplikacji klienta może być możliwe tylko w ograniczonym zakresie lub nie będzie możliwe w ogóle, jeżeli nie wyrazisz zgody na zapisywanie plików cookie lub usuniesz niezbędne pliki cookie.
Jeśli pliki cookie nie są wymagane w naszej aplikacji mobilnej, prosimy Cię przy pierwszym dostępie do aplikacji o wyrażenie zgody na ich wykorzystanie. Jeśli chodzi o nieistotne pliki cookie dostawców zewnętrznych, poniżej znajdziesz bardziej szczegółowy opis usług tych dostawców zewnętrznych, które wykorzystujemy. Podstawą prawną związanego z tym przetwarzania danych osobowych, w tym przekazywania danych osobowych, jest w każdym przypadku Twoja zgoda w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Wyrażona raz zgoda może zostać w każdej chwili odwołana ze skutkiem na przyszłość, w szczególności poprzez zmianę wybranych ustawień.

Podstawą prawną stosowania niezbędnych plików cookie jest nasz uzasadniony interes w prawidłowym udostępnianiu naszej mobilnej aplikacji klienta w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz – o ile za pośrednictwem naszej mobilnej aplikacji klienta zawierane są lub realizowane umowy – realizacja umowy w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

 

2.3  Rejestracja

Celem korzystania z naszej mobilnej aplikacji klienta możesz dokonać rejestracji. Aby to zrobić, musisz zalogować się przy pomocy danych dostępowych Twojego konta klienta Maxi Zoo. Oznacza to, że dla pełnego korzystania z aplikacji musisz posiadać konto klienta Maxi Zoo. W zakresie przetwarzania danych w związku z korzystaniem z konta klienta Maxi Zoo obowiązuje odrębna polityka prywatności. Oprócz informacji już zapisanych na Twoim koncie klienta Maxi Zoo, w ramach konfigurowania naszej mobilnej aplikacji klienta, masz możliwość zapisywania w niej dalszych informacji, takich jak gatunek Twojego pupila lub Twoich pupili. Celem tych informacji jest możliwie dokładne dopasowanie funkcji naszej mobilnej aplikacji klienta lub funkcji dostępnych poprzez tę aplikację do potrzeb Twoich i Twojego pupila. Wymagane w procesie rejestracji informacje w polach obowiązkowych są niezbędne dla wykonania lub zawarcia z nami umowy o świadczenie określonych usług. Dane, które możesz podać dobrowolnie, to np. Twój numer PAYBACK i Twój ulubiony sklep. Zapisujemy datę i godzinę rejestracji.

Zwróć uwagę, że niektóre funkcje naszej mobilnej aplikacji klienta nie mogą być używane lub nie mogą być używane w pełnym zakresie w przypadku korzystania z naszej mobilnej aplikacji klienta bez rejestracji. W szczególności nie jest wtedy możliwe wykorzystywanie kuponów Maxi Zoo za pośrednictwem mobilnej aplikacji klienta.
Podstawą prawną przetwarzania danych w celach rejestracji jest zgoda w myśl art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Jeżeli zarejestrujesz się u nas w celu wykonania lub zawarcia umowy, podstawą prawną przetwarzania danych jest dodatkowo art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. W związku z zalogowaniem się w naszej mobilnej aplikacji klienta, masz możliwość utworzenia konta klienta. Jeżeli już posiadasz konto klienta, możesz przy pomocy danych dostępowych do niego zalogować się do naszej mobilnej aplikacji klienta. Dalsza rejestracja nie jest w tym przypadku konieczna. Dane na koncie klienta będą u nas przechowywane tak długo, jak długo istnieje aktywna relacja z klientem. Jeżeli przez okres trzech lat nie stwierdzono żadnej aktywności, status relacji z klientem zostanie ustawiony jako nieaktywny. Możesz w każdym czasie zażądać usunięcia Twojego konta klienta.

 

2.4  Zamówienia online
Jeżeli zamawiasz produkty i/lub usługi w naszym sklepie online przez naszą aplikację klienta, obowiązuje specjalna polityka prywatności dla sklepu online.

 

2.5  Rabat Friends

Nasza mobilna aplikacja klienta daje Ci możliwość korzystania z akcji rabatowej Rabat Friends. Rabat Friends to jedna z naszych akcji rabatowych, w ramach której osoby uczestniczące otrzymują rabat w wysokości 5% na zakupione towary i usługi – akcja obejmuje zarówno zakupy w sklepach stacjonarnych Maxi Zoo, jak i w sklepie internetowym (www.maxizoo.pl).

Rabat Friends jest integralnym elementem naszego konta klienta Maxi Zoo i naszej mobilnej aplikacji klienta, stąd aby móc korzystać z Rabatu Friends, musisz posiadać konto klienta Maxi Zoo i mobilną aplikację. Jeżeli zalogowałeś się do konta klienta Maxi Zoo albo już takie konto posiadasz, musisz tylko założyć tutaj profil zwierzęcia, aby otrzymać rabat w wysokości 5% na różne produkty. W ramach profilu zwierzęcia musisz zapisać określone informacje na temat Twojego pupila, takie jak jego imię i rasa.

Abyś mógł skorzystać z Rabatu Friends, musisz go jednorazowo aktywować i – przy zakupach w jednym z naszych sklepów – pokazać przy kasie indywidualny kod QR, wygenerowany każdorazowo w aplikacji klienta w związku z procesem sprzedaży. W przypadku zakupów w naszym sklepie internetowym, naliczamy rabat bezpośrednio przed zakończeniem procesu sprzedaży, jeżeli zalogowałeś się do sklepu internetowego przy pomocy Twojego konta klienta Maxi Zoo. Jeżeli w związku z zastosowaniem Rabatu Friends przetwarzamy Twoje dane osobowe, np. gdy nasz personel przy kasie skanuje kod QR, odpowiednią podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. b), ponieważ przetwarzanie danych dokonuje się na podstawie zawartej przez Ciebie z nami umowy o korzystanie z aplikacji klienta Maxi Zoo względnie konta klienta Maxi Zoo.

3. Zintegrowanie usług podmiotów trzecich

W przypadku niektórych funkcji w naszej mobilnej aplikacji klienta korzystamy z usług podmiotów trzecich. Takie usługi dotyczą przeważnie funkcji opcjonalnych, które w sposób wyraźny muszą zostać przez Ciebie wybrane lub użyte. Z każdym z usługodawców zawarliśmy umowy o udostępnienie względnie zintegrowanie ich usług i dokładamy wszelkich możliwych starań, aby również te podmioty trzecie informowały w sposób transparentny o zakresie przetwarzania danych osobowych i przestrzegały regulacji prawnych w zakresie ochrony danych osobowych.

3.1  Adobe Analytics

W ramach naszej mobilnej aplikacji klienta stosujemy usługę analityczną Adobe Analytics w celu oceny korzystania z niej przez użytkownika. Przetwarzanie danych osobowych w tym przypadku odbywa się na podstawie zgody w myśl art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Na potrzeby oceny przez tę usługę na Twoim urządzeniu końcowym zostaną zapisane pliki cookies i za ich pomocą zostaną pozyskane informacje, które będą również przechowywane na serwerach naszego wykonawcy Adobe Systems Software Ireland Limited, 4-6 Riverwalk, City West Business Campus Dublin 24, D24DCW0, Ireland (dalej: „Adobe“). Na nasze zlecenie, Adobe będzie wykorzystywał te informacje, aby dokonać oceny korzystania przez Ciebie ze strony internetowej i sporządzenia raportów aktywności na stronie internetowej.

Nie można wykluczyć dostępu do informacji przez Adobe Systems Incorporated z siedzibą w USA, dlatego zawarliśmy z Adobe europejskie standardowe klauzule umowne jako odpowiednie gwarancje przetwarzania danych osobowych w krajach pozaeuropejskich. Dalsze informacje o ochronie danych osobowych znajdziesz pod adresem https://www.adobe.com/pl/privacy.html

Możliwość bezpośredniego odniesienia informacji zapisanych na serwerach Adobe do konkretnej osoby jest wykluczona, ponieważ korzystanie z Adobe Analytics odbywa się z ustawieniami „Before Geo-Lookup: Replace visitor’s last IP octet with 0“ i „Obfuscate IP-Removed“. Ustawienie „Before Geo-Lookup: Replace visitor’s last IP octet with 0“ gwarantuje, że przed tzw. geolokalizacją adres IP zostaje zanonimizowany poprzez zastąpienie ostatniego oktetu adresu IP zerami. Przybliżone miejsce pobytu użytkownika zostanie dodane w celach statystycznej oceny do pakietu trackingowego, który zawiera jeszcze pełen adres IP. Przed zapisaniem pakietu trackingowego adres IP zostanie zastąpiony przez pojedynczy stały adres IP – chodzi tutaj o generyczny adres IP – gdy zostanie skonfigurowane ustawienie „Obfuscate IP – Removed“. Wówczas adres IP nie jest już zawarty w zapisanym zbiorze danych.

 

3.2  Google Analytics dla Firebase

W związku z działaniem naszej mobilnej aplikacji klienta korzystamy z Google Firebase. Google Firebase to usługa Google Ireland Limited, Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Ireland („Google“). Ta usługa obejmuje różne funkcje, które umożliwiają nam analizę Twojego zachowania podczas korzystania z aplikacji. W ten sposób możemy np. analizować wyświetlenia Twojego ekranu, aktywację przycisków i/lub skuteczność działań reklamowych. Możemy również badać, które funkcje w ramach naszej aplikacji są używane często, a które rzadko. Google Firebase zapisuje w tym celu m.in. liczbę i czas trwania sesji, systemy operacyjne, modele urządzeń, region i szereg innych danych. Szczegółowy przegląd danych zbieranych przez Google Firebase znajdziesz pod adresem: https://support.google.com/firebase/answer/6318039?hl=en 

W związku z korzystaniem z usługi nie jest wykluczone, że Twoje dane osobowe będą przekazywane do USA. W celu ochrony Twoich danych osobowych zawarliśmy z Google porozumienie o powierzeniu przetwarzania z uwzględnieniem standardowych klauzul umownych. Zastosowanie Google Firebase odbywa się w celu optymalizacji naszej mobilnej aplikacji klienta. Stanowi to prawnie uzasadniony interes w myśl art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Jeżeli udzieliłeś nam zgody na zastosowanie technologii, które funkcjonują jak cookies, również art. 6 ust. 1 lit. a) RODO stanowi odpowiednią podstawę prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie.

Dalsze informacje na temat Google Firebase znajdziesz pod adresem: https://firebase.google.com/ i https://www.firebase.com/terms/privacy-policy.html

 

3.3  Adjust

W ramach naszej mobilnej aplikacji klienta stosujemy usługę analityczną Adjust w celu oceny korzystania z aplikacji przez użytkownika i dalszego rozwoju aplikacji. Stosujemy również tę usługę w celu zapobiegania oszustwom. Przetwarzanie danych w tym zakresie odbywa się na podstawie Twojej zgody w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Adjust to usługa analityczna Adjust GmbH, Saarbrücker Straße 36, 1045 Berlin. Adjust gromadzi dane o interakcjach z naszymi działaniami reklamowymi, jak również dane dotyczące instalacji i zdarzeń aplikacji i udostępnia nam je w formie zanonimizowanych ocen. Wykorzystujemy te informacje, aby ocenić efektywność naszych działań marketingowych w ramach aplikacji, dla własnych badań rynku i dla optymalizacji aplikacji, w szczególności dla zwiększenia bezpieczeństwa aplikacji. W celu dokonania tych ocen Adjust przetwarza Twój adres IP, adres MAC, ID urządzeń, tokeny aplikacji i zdarzeń oraz Twojego agenta użytkownika (który zawiera informacje o Twojej wersji aplikacji, wersji Twojego systemu operacyjnego i Twoich ustawieniach językowych). W związku z zaangażowaniem podmiotu trzeciego dla prewencji oszustw będą również przetwarzane dane sensoryczne i zdarzenia soft-keyboard.

Gromadzenie, ocena i wykorzystywanie danych przez Adjust mogą zostać na przyszłość zdezaktywowane pod adresem: https://www.adjust.com/opt-out/. Dalsze informacje o przetwarzaniu danych przez Adjust znajdziesz pod adresem: https://www.adjust.com/terms/privacy-policy/.

 

3.4  PAYBACK

Masz możliwość zapisania na Twoim koncie klienta Twojego numeru PAYBACK. Jeżeli korzystasz z funkcji PAYBACK naszej mobilnej aplikacji klienta, w szczególności aktywujesz kupony PAYBACK, dane związane z korzystaniem z tej funkcji będą przekazywane również do PAYBACK. W związku z zapisaniem Twojego numeru PAYBACK w naszej aplikacji mobilnej, uzyskujemy Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tym zakresie. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi zatem art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Masz w każdym czasie możliwość usunięcia numeru PAYBACK z Twojego konta klienta. Dalsze informacje o przetwarzaniu danych w tym zakresie znajdziesz w polityce prywatności, która obowiązuje specjalnie dla Twojego konta klienta.

Jeśli chcesz odwołać udzieloną w ramach uczestnictwa w programie PAYBACK zgodę dotyczącą reklamy i badania rynku, zwróć się do PAYBACK Service Center, skrytka pocztowa 23 21 02, 85330 Monachium albo PAYBACK GmbH, skrytka pocztowa 23 21 03, 85330 Monachium.

4. Komunikacja z nami

Kontakt między Państwem a nami może zostać nawiązany w różny sposób.

 

4.1 Powiadomienia Push

Jeżeli udzielisz nam zgody, będziemy przekazywać Ci wiadomości Push, ażeby informować Cię o potencjalnie interesujących Cię produktach i akcjach promocyjnych. Zawsze masz możliwość odwołania uprzednio udzielonej zgody, w szczególności poprzez odpowiednie dostosowanie ustawień (Mój Profil / Ustawienia Profilu / Powiadomienia) w Twoim urządzeniu.

Możesz odwołać zgodę na przesyłanie powiadomień Push za pomocą systemu operacyjnego Twojego urządzenia w następujący sposób:
 iOS/Ustawienia/Aplikacja Maxi Zoo / Powiadomienia
 Android/Ustawienia/Zastosowania/Menedżer zastosowania / Aplikacja Maxi Zoo / Powiadomienia

Podstawą przetwarzania Twoich danych jest zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Do wysyłania powiadomień Push używamy usługi Google „Firebase Cloud Messaging“. Przez tę usługę zostaje uruchomiony tzw. „Firebase Cloud Messaging Registration-Token“, który jednoznacznie identyfikuje aplikację instalacji na Twoim urządzeniu i służy rozpoznaniu adresatów wiadomości.

Dalsze informacje dotyczące Google Firebase Cloud Messaging znajdziesz pod adresem: https://firebase.google.com/products/cloud-messaging/ oraz w informacji o ochronie danych osobowych Google https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=de. Ustawienia odnośnie tematów wiadomości, które chciałbyś otrzymywać, będą zapisane za pomocą zanonimizowanego tokenu i będą przechowywane przez nas aż do odwołania.

 

4.2  Newsletter

Od czasu rejestracji do naszego newslettera do chwili rezygnacji przez Państwa z jego otrzymywania, Państwa adres mailowy używany będzie do naszych własnych celów marketingowych. W związku z tym będą otrzymywali Państwo od nas na adres mailowy regularne informacje na aktualne tematy oraz maile ze szczególnych okazji, na przykład o akcjach rabatowych. Wiadomości mailowe mogą być na bazie posiadanych przez nas informacji personalizowane i indywidualizowane.

Przy rejestracji do naszego newslettera stosujemy procedurę double-opt-in, tzn. wysyłamy Państwu newsletter drogą mailową dopiero wtedy, jeżeli wcześniej wyraźnie potwierdzili Państwo, że mamy aktywować wysyłkę newslettera. W związku z tym wyślemy Państwu wiadomość mailową, w której poprosimy o kliknięcie w link zawarty w mailu, że chcą Państwo otrzymywać newsletter.

Podstawę przetwarzania danych stanowi zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, jeżeli jednoznacznie dokonali Państwo rejestracji do newslettera. Zgodnie z przepisami prawa jest także możliwe, że otrzymają Państwo od nas newsletter, ankiety dotyczące zadowolenia klienta lub inne informacje handlowe drogą mailową lub pocztą tradycyjną bez uprzedniej wyraźnej zgody, ponieważ zamówili Państwo u nas towary lub usługi, my otrzymaliśmy w związku z tym Państwa adres mailowy, a Państwo nie sprzeciwili się otrzymywaniu od nas informacji drogą mailową.

Informacje handlowe ograniczają się w tym wypadku do towarów i usług podobnych do tych przez Państwa już zamówionych. W tym wypadku podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora w zakresie marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Jeżeli nie chcą już Państwo otrzymywać newslettera, mogą Państwo w każdym czasie odwołać udzieloną zgodę lub sprzeciwić się dalszemu otrzymywaniu newslettera, bez ponoszenia kosztów . W tym celu proszę użyć linka zawartego każdorazowo w newsletterze lub proszę przysłać do nas lub do naszego inspektora ochrony danych informację o rezygnacji.

4.3  Formularz kontaktowy

Jeżeli chcesz użyć formularza kontaktowego w naszej mobilnej aplikacji klienta, zbieramy dane osobowe, które podajesz w formularzu kontaktowym, w szczególności nazwisko i adres mailowy. Ponadto, zapisujemy adres IP oraz datę i godzinę złożenia formularza. Przetwarzamy dane osobowe udostępnione za pomocą formularza wyłącznie w celu, ażeby odpowiedzieć na Twoje zapytanie lub prośbę.

Sam decydujesz o tym, jaką informację przekażesz nam za pomocą formularza kontaktowego. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Po załatwieniu danej sprawy dane osobowe zostają przez nas zachowane na wypadek ewentualnych pytań zwrotnych. W każdym czasie mogą Państwo zażądać usunięcia danych, w innym wypadku usuniemy dane po ostatecznym zakończeniu danej sprawy. Wypełniamy przy tym wszelkie nasze obowiązki w zakresie przechowywania danych wynikające z przepisów prawa.

4.4  Konkursy

Od czasu do czasu poprzez naszą mobilną aplikację oraz poprzez inne kanały oferujemy konkursy. Każdorazowo możesz dobrowolnie zgłosić się do uczestnictwa w konkursie. Warunkiem uczestnictwa w konkursie może być rozwiązanie zadań lub przesyłanie prac.

W ramach uczestnictwa musisz podać dane kontaktowe, które będą używane przez nas wyłącznie do realizacji konkursu. Nie łączymy danych osobowych z konkursu z innymi danymi osobowymi, chyba że w danym wypadku przewidziano inaczej. Udział w konkursie i szanse na wygraną są niezależne od innych faktorów, np. zakupu towarów czy udzielenia zgody na przesyłanie informacji handlowych.

Po zakończeniu konkursu Twoje dane będą przechowywane przez okres sześciu miesięcy, o ile nie zażądasz wcześniejszego usunięcia danych. Przechowywanie danych przez powyższy okres służy umożliwieniu odpowiedzi na Państwa zapytania i skargi. Następnie dane wszystkich uczestników konkursu zostają usunięte.

Usunięciu nie podlegają dane, które na podstawie wyraźnych ustaleń z uczestnikiem mogą być przechowywane dłużej. Dotyczyć to może w szczególności danych zwycięzcy konkursu. Nie jesteś oczywiście zobowiązany do żadnych ustaleń z nami w tym zakresie. Niezależnie od ustaleń z uczestnikiem dopuszczalne jest udostępnienie danych uczestnika w formie zanonimizowanej (np. Max M. z M.).

Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda w ramach uczestnictwa w konkursie) względnie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przeprowadzenie konkursu).

 

5. Twoje prawa i kontakt

Przykładamy dużą wagę do tego, aby możliwie transparentnie wyjaśniać Ci kwestie związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych oraz informowania o przysługujących Ci prawach. Jeżeli życzysz sobie dalszych informacji lub chcesz skorzystać z wykonania swoich praw, możesz w każdym czasie zgłosić się do nas, abyśmy zajęli się Twoją sprawą.

 

5.1  Twoje uprawnienia

W odniesieniu do przetwarzania Twoich danych osobowych przysługują Ci liczne uprawnienia. W pierwszej kolejności masz szerokie prawo do informacji i możesz żądać poprawienia i/lub usunięcia względnie zablokowania Twoich danych. Masz prawo cofnąć swoją zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Możesz żądać także ograniczenia przetwarzania danych oraz masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W odniesieniu do przekazanych przez Ciebie danych osobowych przysługuje Ci prawo do przeniesienia danych. Jeżeli chcesz skorzystać z któregoś ze swoich praw i/lub chciałbyś otrzymać bliższe informacje, zwróć się proszę do naszego serwisu klienta. Alternatywnie możesz zwrócić się do naszego inspektora ochrony danych osobowych.

 

5.2  Odwołanie zgody i sprzeciw

Udzielona przez Ciebie zgoda może zostać w każdym czasie odwołana ze skutkiem na przyszłość. Odwołanie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania danych dokonywanego do czasu odwołania zgody. Osobą do kontaktu w tej sprawie jest także nasz serwis klienta oraz nasz inspektor ochrony danych. Jeżeli dane osobowe nie są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody, lecz na innej podstawie prawnej, możesz sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu danych.

Twój sprzeciw spowoduje weryfikację i względnie zakończenie przetwarzania danych. Zostaniesz poinformowany o wyniku weryfikacji i w przypadku, gdy przetwarzanie danych będzie jednak kontynuowane, otrzymasz od nas bliższe informacje, dlaczego przetwarzanie danych jest w tym wypadku dopuszczalne.

 

5.3  Inspektor ochrony danych i kontakt

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, który wspiera nas w kwestiach ochrony danych z którymi można kontaktować się także bezpośrednio. W przypadku pytań dotyczących naszego postępowania z dane osobowe lub dalsze informacje na temat prawa ochrony danych:

 

Alexandra Niesen-Finger
Fressnapf Holding SE
Westpreußenstraße 32-38, D-47809 Krefeld
E-Mail: privacy@fressnapf.com

 

5.4  Skargi

Jeżeli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych nie jest zgodne z niniejszą Polityką Prywatności albo z właściwymi przepisami, przysługuje Ci prawo do złożenia skargi do właściwego organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Możesz także złożyć skargę u naszego inspektora ochrony danych. Inspektor ochrony danych przeanalizuje sprawę i poinformuje Cię o wyniku analizy.

 

6. Dalsze informacje i zmiany

6.1  Linki do innych stron internetowych

Nasza mobilna aplikacja może zawierać linki do innych ofert online względnie stron internetowych. Powyższe linki są jako takie oznaczone. Nie mamy wpływu na to, w jakim stopniu na podlinkowanych stronach internetowych względnie na podlinkowanej ofercie internetowej będą przestrzegane przepisy o ochronie danych osobowych. Dlatego zalecamy, ażebyś odnośnie przetwarzania danych zasięgnął informacji bezpośrednio na tych stronach internetowych.

 

6.2  Zmiany Polityki Prywatności

Data utworzenia niniejszej Polityki Prywatności (stan aktualny) podawana jest w dole tekstu. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności w każdym czasie ze skutkiem na przyszłość. Zmiana nastąpi w szczególności w związku z technicznym dostosowaniem mobilnej aplikacji albo w związku ze zmianami przepisów dotyczących ochrony danych. Każdorazowo aktualna wersja Polityki Prywatności jest dostępna bezpośrednio poprzez aplikację. Zalecamy regularne sprawdzanie aktualnego stanu Polityki Prywatności.

 

 

Stan Polityki Prywatności na dzień: 30.05.2022